Veckans VINK

Denna vecka tänkte jag under lång tid lämna WO. Jag har ju letat mycket och var frustrerad av att alla går att hitta i cykelkläder men inte med vanliga kläder. Bestämde mig därför att rota rejält bland ett få personer så valde spurtare/sprinters. Jag gillar ju verkligen klättrare men därefter kommer sprinters, tycker det är sjukt coola och oftast har de en grymt härlig kaxighet över sig. En stjärnglans som jag tycker är underbar. Då Marcel kittel inte ska vinna varje vecka så letade jag bland det övriga sprinters.

 

Veckans velociped i normala kläder är med motiveringen att jag gillar män i kostym. Så grattis Mark Cavendish till ännu ett ärofyllt pris.  

 
Ha en bra kväll alla nu ska jag packa och dricka upp den sista glöggen för när jag kommer tillbaka till Götet är det Nyår. 
 
Xo, rullar ut..
/Andersson