Veckans MITS BMC, MITS, Tempocyklist, snyggt, teejay van garderen, tempolopp, tt, ögongodis

Veckans MITS

Så var det torsdag igen! Och då är det ju dags för mig presentera v.48s Man In TempoSuit.
 
Veckans MITS är en ung amerikansk herre som vann det mest makalösa tempolopp som jag sett i år; USA Pro Tour Challenge i Colorado. Hujeda mig vad vissa åkare grävde något fruktansvärt långt ned efter energi och watt. 
Vidare så har denna åkare lyckats personifiera allt vad en riktigt MITS står för. Perfektionistiskt vacker tempoposition, exemplariska muskler samt en snudd på magisk 90 graders vinkel i armbågarna. Hojjen är stilrent svart och att dischjulet är helt cleant gör hela ekipaget bara än mer brutalt snyggt. Kortfattat så är detta tempogodis som står sig långt över det vanliga. 
 

För er cykelfantaster som inte kan lista ut vem cyklisten är genom dess dennes vader så får jag presentera att denna velocipeds namn är Tejay van Garderen. Stort grattis önskar den enfaldige juryn!

Med andra ord så tog BMC hem båda veckans titlar från bloggen. Mycket imponerande.
Grattis BMC till det snyggaste laget denna vecka! 
 
Jag tackar för mig och rullar ut, XO/ Sundström.