Allmänt 2014 månader, Sophie Sundström, sophie sundström cykel, to do list, årsresumé

2014 so far by Sundström.

Några månader utav det nya året har gått och hittills skulle jag kunna sammanfatta det så här:

Jag fyllde 25. 
Jag köpte min första bil.
Jag bet i det sura äpplet och blev MTB-frälst.
Jag blev utsedd till Womens Specialized Ambassador.
Jag blev kränkt uppför Teide av Belkin, Astana och Movistar. 
Jag kränkte Katusha utför Teide. 
Jag blev upp över öronen kär i Teide.
Lillebror gör NHL-debut. 
Mellanbror börjar nytt jobb.
Amiralen anländer till bostaden.
Jag blir monsterkränkt i skogen av MTB-folket i Kumla.
Lillebror gör sin första NHL-poäng.
Jag gör en riktig anti-klimax start på tävlingssäsongen. 
Jag får min första (svenska) lägenhet. 

Det här hänt en hel må jag dock säga... och året har knappt börjat. Hur ska nu detta sluta? Ja, den som lever han får se. Men att det har hittills varit det bästa året i mitt liv, ja det är det absolut ingen tvekan om. 
 
Vi rullar ut, XO/ Sundström.