Allmänt cykelfoto mtb, mtb sverige, mtb tävling varberg, varbergs 2 dagars MTB, västgöta-cupen

Lite fotogalleri från Varbergs 2-dagars MTB

Ja, förutom jobbet som servicepersonal i helgen så försökte jag även ge mig på de där med att knäppa några bilder mellan allt langande och springande. Resultatet, ja varierande men några bilder blev det allt iallafall!

Dag 1 och dags för start!
 
 
 
 




Vissa fick nya beundrare med... 



Dag 2 och adrenalinet för de allra minsta är på sin absoluta topp!

Fullt ös, medvetslös!


En av mina nya idoler!
 
 
De lite äldre gav också sig iväg..
 
 
Om jag någonsin mot all förmodan skulle bli alldeles totalt less och trött på de här med cykling, så kommer jag att plocka fram den här bilden alla gånger i veckan. Det är cykelglädje i sin allra renaste form och jag blir så in i bombens glad varje gång jag tittar på den!
 
 
FYI: Självklart är det någon (samt anhöriga) som inte vill vara med i bildligt format här så säg till så redigeras inlägget med detsamma.
 

//Sundström