Mallorca V1.0

Nu var man då i cykelmeckat på mallorca på påskveckan. Stället där alla samlas, det lite bättre och det lite sämre, det med höga mål det med mindre mål, och alla samlas på grund av en sak för att vi alla älskar det där med cykling. Visst är det då underbart att vi alla kan dela samma ö, och på lika vilkor. Så är jag frälst, nja det återstå att se. Fast har jag haft en underbar dag idag, ja HELL YAH!!! 
 
 
 
Dagens runda blev tre kloster Randa, Petra och San Salvador. En kanon runda med kanon folk. För mig stod det tunga växlar och bygga musker på schemat så när det andra pinnande på så la jag i stora klingan fram och började mata mig uppåt. Körde 15 minuter innan jag växlade ner till det lätta växlarna för att lugnt ta resten. Detta gjorde jag i två av det tre backar var grymt skönt att pinna på en utav gångerna iaf. 
 
 
 
 
Så jag förutom det så har vi ätit en del, och sen lämnar jag nog det vi de. 
 
Xo, rullar ut.....
/Andersson