Tjejrunda Onsdag den 23/4

Idag har jag haft min första tjejrunda. Vi cyklade längst Säröleden från Cykel city i strålande sol och med ett glatt humör. Så himla kul att träffa nya cykelkompisar. Vi blev fem med mig och jag hoppas verkligen att det kommer bli flera tjejer ju längre veckorna går! Idag var det lugnt pratpass nästa onsdag kommer jag köra ett pass 6.15-7.15 på morgonen med lite pulshöjare. Utgår även då från Cykel City och kör sedan i Slottskogen. Efter passet så blir det frukost på Egg and Milk för de som har tid.

 

 

Måste säga att få chansen att cykla dessa tjejer och spridda cykelkärleken vidare är det bästa hittills med Specialized Ambassadör programmet.

 

 

Min förra cliff hanger om att något gick fel när jag skulle göra upp om vadet var att min strava inte funkade nu har det manuellt lyckats reparera felet:)

 

 

 

Xo, rullar ut...
//Andersson
 

 

#1 - - Ida:

Vad kul!