Hallå o hej från västkusten

Ja, en del nytt på västfronten här. Dessvärre inte bara roligt nytt men nytt är det. Träningen är i ett stillestånd just nu. De senaste dagarna har jag haft ett levande helvete med min mage. 
 
Vad är det då som är strulet? Jo, min kropp reagerar med full attackstyrka mot vissa livsmedel. Jag får oerhörda kramper i magen som sedan även utökas till ryggen och bröstkorgen. Detta är naturligtvis de mest läskiga för att de blir så oerhört svårt att andas. Innan har dessa attacker varit en 3-4 timmars session men på sistone har de bara blivit värre o värre.
I fredags slog de till med full kraft o jag befann mig i detta tillstånd i nästan 18h. 
Som grädden på moset blir jag gravt illamående utav medicinerna jag äter samt att min kropp pga dessa samlar på sig oerhört mycket vätska. 
9kg + på 2 dagar säger hur bra min kropp mår just nu. 
Men peppar peppar, fan den som ger sig. 
Livet är inte alltid en dans på rosor, så de gäller att ha bra skor på sig. 
Får bara vara glad att man vart dålig under ledigheten o att det är 4-5månader kvar tills säsongen drar igång. 
 
För trots att de är såpass långt kvar o formen är inte ens i närheten av att vara befintlig så längtar jag utav bara helskotta tills dess. 
Det om något är motivation och inspiration i de mörkaste av tider.
 
Förhoppningsvis ger kroppen mig klartecken till att kunna sätta igång med träningen lite lätt innan jag ska bege mig till mitt hemland nummer 1 i tio dagar. 
Jajamänsan, jag ska åka tillbaka till mitt älskade USA. Som jag längtar. 
2015 kommer få en pangstart med lite semester, roadtripande och framförallt en massa kvalitéstid med älskade lillebror! 
När jag väl kommer hem drar Tour of sufferlandia igång och lagom till att sista etappen bränns av, så har jag en veckas återhämtning innan årets första träningsläger går av stapeln. Denna gång blir de Gran Canaria i dagarna de åtta. Teneriffa och mitt älskade Teide får snällt vänta på mitt nästa besök.
Men var lugn Teide, jag kommer vinka åt dig från GranCans topp. 
Som sagt, 2015 kommer att starta med full gas. Sedan ökar vi bara efter det! 
Mycket mer än så har jag inte att rapportera om från Sveriges framsida! 
Som jag längtar tills jag kan vara tillbaka upp på trainern igen...
 
Over and out, Sundström.