Träning Sophie Sundström, intervaller, landsvägscykling, sophie sundström cykel, träning

18/2. Misärtillståndet släpper inte.

Ja, det har då verkligen inte varit några smäll ben de senaste två dagarna. Igår var kroppen lika pigg och hel som en överkörd grävling och idag har det fanimig inte varit mycket bättre. Men efter att ha gjort årets dubbelladdning med dubbelt av allt till brunch så hoppas jag att kroppen vaknar till liv igen. 
Det är sådär kul att konstant gå och känna sig som att kroppen har blivit torktumlad och därpå körd i en manglare. Men aja, bara att peppa upp med en bra spotifylista så skall dagens styrke 8:or gå in dem med. 
Deffen, benen och träning duggar på med blandade resultat och förhoppningsvis går det mer framåt än bakåt. Även om jag nu helt har tappat all lust om diet, deff och kalorisnack. En enda konversation till kring detta och jag kommer att få ett klassiskt Sophie-utbrott. 
 
Annars snurrar bara huvudet runt just nu med tankar inför Teneriffa-lägret. Igår hade jag helt magiskt grava sömnproblem då huvudet enbart hade Teide i tankarna. Det där berget och jag ska bli allra bästa vänner under de 7 dagarna. BFF-bild utlovas. 
Allting går, bara man ger sig fan på´tt. Kom ihåg det.
 
Vi rullar ut, roger that. /Sundström.