Träning sophie sundström cykel

Ben på adrenalin och nya stilnivåer.

Om ni tror att jag har smält tisdagens underbara nyheter, så tror ni alldeles helt fel. Jag svävar fortfarande på adrenalin moln och har säkerligen läst igenom mailet 56 gånger bara för att säkerställa att det inte bara är en dröm.
Tusen tack för alla grattis-önskningar! Det har varit helt överväldigande och jag blir alldeles generande rörd över era ord. Speciellt tack till Stefano, det var allt lika chockerande som roligt att få ett grattis-samtal! Speciellt i dessa tider då allt nästan sker i skriven kommunikation :) 
 
Men ja, även om kroppen känns som en sönderslagen slagpåse (vilket som den bör göra nu) så har detta givetvis varit en härlig adrenalin-kick i benen (du fick rätt Stefano, ;)). Både 8:orna och 4:orna har känts ganska bra. Smärta är ju trots allt en högre form av njutning. 
Säsongen börjar ju närma sig med storsteg och jag fick mig ett gott skratt när min älskade mormor ville att jag skulle skicka en plats-lokalisations-kalender till henne. "Så jag vet vart du är någonstans... och se alltid till att du har på dig hjälmen!" Självklart Mormor! 
 
Annars så har jag ett par dagars tunga intervallpass kvar innan kroppen får någon stunds vila inför 7 dagars slakt på Teneriffa. Det kommer bara bli alldeles, alldeles, alldeles underbart. 
Men än är det långt kvar tills dess och idag ska benen få smaka på lite 3:or och ett roligt mörkerpass på MTB-liket. Även det kommer att bli alldeles, alldeles, alldeles underbart. 

Bjuder på en liten stilbild idag.. så här kan det se ut på MTB-liket. Benvärmare och trailskor, FRUKTANSVÄRT AERO!
 
Vi rullar ut, XO/ Sophielized SUNDSTRÖM.