Allmänt I am Specialized, Sophie Sundström, Specialized, sophie sundström cykel

I am Specialized. We are Specialized.

Jag vet inte ens hur jag ska påbörja detta inlägg och smällnyhet. Faktum är att mina händer bara skakar än och jag har INGEN aning om hur jag ska kunna sluta le. 
Ni är ett par som vetat om vad för besekd det är jag har gått och väntat på i 2 veckors tid. En evighet i så många olika meningar men idag, ikväll så fick jag äntligen veta och på bara ett mail så kan hela ens värld vändas upp och ned. Men vet ni vad, det var det ABSOLUT BÄSTA MAIL JAG NÅGONSIN FÅTT I HELA MITT LIV!
För jag blev vald. Jag kom med. Jag var en som dom ville ha. Jag blev en Specialized Women Ambassadors för 2014!!!!! :D 
 
Så näe det blir ingen fransman som jag kommer att köra runt på. Det blir en förbannat snygg Specialized cykel! 
 
Just nu finns det ingen som kan vara gladare eller lyckligare än jag. Eller jo... någon som skulle kunna vara på samma nivå är min kära bloggkollega Emmy. För vet ni vad... Även hon har blivit utsedd till Specialized Women Amabassdor 2014. ;) DET NI! SMÄLL PÅ DEN! 
 
Näe, jag har inga mer ord att säga. Jag är bara för JÄVLA LYCKLIG! NU SKA DET HÄR FIRAS!
 
Vi rullar ut, XO/// SUNDSTRÖM. 
 
#1 - - Henrik:

Sjukt mäktigt. Grattis!

Svar: Tusen tusen tack! :)
Sundström & Andersson

#2 - - swyzak:

Fan va roligt, stort grattis!

Svar: :)) :)) Tack tack tack!
Sundström & Andersson

#3 - - Elna:

GRATTIS! Jag föll på mållinjen men blev ändå glad när jag läste ditt inlägg. Massor av lycka till!

Svar: Tusen tusen tack! :) Värmer att höra!
Sundström & Andersson

#4 - - Johan A:

Gud vad häftigt! Ett stort grattis!
#iamspecialized

Svar: Ja, har fortfarande inte greppat det! :) Tusen tack!
Sundström & Andersson

#5 - - Cykelkatten:

FETT. Grymt jobbat, grattis! :D

Svar: :)))) Tack tack och åter tack! :)
Sundström & Andersson