Inför Malmö

Så imorgon drar Malmös tävlingshelg igång. Jag som varit förkyld sen Polen, kommer mest troligtvis att kasta in handduken. Har verkligen hållit tummarna hela veckan och försökt att kurera mig med allt jag kan komma på. Men att ställa upp och dra på mig någon lugninflammation känns faktiskt inte så jättekul. Jag behöver bli helt frisk så jag kan prestera på det sista tävlingarna i alla fall.

 

Min mor och jag åker ändå till Malmö då vi redan bokat och det är Sveriges bästa stad enligt mig. Då jag säger att jag längtar hem så menar jag att jag längtar tillbaka till Malmö. Det blir väl en helg i matens tecken istället. Sen på måndag hoppas jag att jag är frisk och kan börja träna för fullt.

 

Så lycka till tjejer i helgen.

 

Har till och med målat naglarna. 

I veckan har jag jobbat och levt i ett kaos här hemma, vi har flyttat in i ett radhus som inte är klart så kan knappt hitta något. Känns som jag kör i 180 hela tiden. Ska försöka bli bättre på att skriva men har inget internet heller här och då vi inte har några uttag heller så kan jag inte koppla in internet. När jag får internet lovar jag att bli bättre.

 

Xo, rullar ut..

/Andersson