Allmänt Charmörer på vift, kalmar GP 2014

Tisdag update

Idag slås jag av nyheten att Kristianstads GP är inställt. För få anmälda, mycket tråkigt tycker jag specielkt när prispengarna var desamma som männens. En prispeng jag inte sett till damer i Sverige innan. Så bra slit kristianstads GP och bara extremt tråkigt att inte fler tjejer ville (kunde) komma. 
 
Efter Vättern GP fick jag extrem ryggvärk, har efter det fått gå till massa massörer då min naprapat haft semester. Nu var han tillbaka och jag ringde förra veckan, fast jag i den stund inte hade så hemskt ont. Eftersom jag inte cyklat på en och en halv vecka och även värmen gjorde mig mjuk så hade jag inte sånna besvär. När min naprapat ringde i fredags och sa att han hade fått återbud på tisdagen (idag) så tänkte jag att den behöver jag kanske inte. Onödigt att slösa träningstid på det, men jag tog den ändå. Glad är jag för det, för igår körde jag mitt första längre pass sen förkylningen var ute i drygt 5h. Trots hettan så kom smärtan tillbaka och jag tappade lite känsel i händerna. Idag fick jag min dom sne i höfterna och låsningar i nacken, så var bara att knäcka lös hela ryggen. Blev tillsagd att jag inte fick gå på för fullt för ens på fredag på grund av att vi fick göra en del. Jaha undra hur jag ska berätta det för Armin vi skulle ju köra tuff vecka. kanske får bli ett till besök hos naprapaten I slutet av säsongen. 
 
Måste berätta om en teater jag var på med jobbet i söndags. Den går i Kalmar och heter Charmörer på vift så himla rolig. Skrattade så jag fick kramp i magen. Handlar om en familj från Nybro (min hemstad) och det ställer till det så för  sig själva att det blir kaos. Som sagt grymt kul. komiker som bland annat Robert Gustavsson, Allan Svensson och den bästa av dem alla Jeanette Cappoci. Jeanette spelar en piga i familjen och är väl lite pilsk, kan man säga. Kanske är extra roligt om man är från trakten, då vissa uttryck är från Kalmar/Nybro. och ja det är buskis. 
 
På lördag är det Kalmar GP och är ni tjej och är i Kalmar trakten häng på och kör lite kurvor och testa banan innan loppet går, vi träffas 16.00 vid Kalmar teatern. Där kan ni lämna väska och sedan duscha innan vi kör afterbike till loppet. Maila mig om ni vill hänga på [email protected]. Jag kommer ha specialized kit med mig till några lyckliga personer. 
 
 
Jag har fortfarande inte något internet så skyller än på det att jag uppdaterar så dåligt. Så ber om ursäkt för att det dröjer.
 
Xo, rullar ut..
/Andersson