The wonderful life as a cyclist

Ibland är det inte alltid solsken på sina turer, idag var en sådan dag. Vi var tre tjejer som cyklade iväg i regnet i morse, kollegan höll en runda från Sävedalen. Trevlig tur med trevligt sällskap. Det var ju bara synd att vänsterfoten domnade efter 30min och sen tog det bara ett tag innan högerfoten också var borta. Tillslut kände jag inte fötterna, händerna eller ens armarna, bara benen klarade sig hyfsat. Så 3h senare var jag så kall att 20min i duschen inte räckte för att tina, blev att satte på sig underställ, pyjamasbyxor, ullstrumpor, slalomstrumpor, andra lagerunderställs tröja, och hoodie för att bli varm. Sedan la jag mig även i sängen under duntäcket.
lite uppgiven efter turen...
sen blev det dusch.. 
för att avsluta med en selfie på mig och Santana. 
 
 
Då värmde jag tillslut upp, dock var det då dags att åka ut i kylan igen. Har nämligen besökt probikefit ikväll. Så nu sitter jag i alla fall som en procyclist, för som jag alltid säger fake it' till you make it!
 
Xo, rullar ut.. /frysson