Allmänt Amira, I am Specialized, S-works Epic, Specialized, landsvägscykling, sophie sundström cykel, tjejer på cykel göteborg

Tillbaka i Götlaborg.

Klockan är mycket sent slagen och jag har precis anlänt tillbaka på baslägret efter en helt makalös helg med Specialized-teamet i Danmark. Trots en 8hs resa hem till Sverige så är jag på något sjukt sätt fortfarande monsterpigg. Sicken helg. Det har provats, testats, cyklats, skrattats, vurpats (Emmy, du får uppdatera oss hur ditt lår mår efter MTB-vurpan), skrattats lite till och framförallt har allt kretsat kring den här fantastiska saken; Cykeln. Ja, ni fattar... jag svävar bland molnen än. Förutom att få ha cyklat på drömcyklar för både vägen och skogen, så satte jag även nytt personligt rekord i att wheela. Hela 15 centimeter fick jag upp cykeln denna gången! Snart får 4-åringarna i cykelparken se upp...
Förutom detta så lyckades jag med en hårsmån att undvika att göra carbon&cyklist-köttfärs utav Amira-hojjen och mig själv. Den där döda vinkeln kan vara livsfarligt dödlig... lesson learned.
Som sagt... en helt fantastiskt makalös helg som innehöll precis ALLT!
 
Det här sammanfattar precis hur roligt jag hade det i helgen. Eller snarare hur jag alltid känner mig när jag är på cykeln... Som världens absolut lyckligaste person. 

Näe, nu ska jag försöka tvinga mig själv till att sova för att imorgon väntar det ännu mera roligheter. En betydligt längre och utförligare rapport om Danmarkshelgen kommer säkerligen senare i veckan. Håll till godo gott folk! 

Vi rullar ut, XO/ Sundström.