Allmänt Danmark, I am Specialized, Sophie Sundström, Specialized, sophie sundstrom cycling, sophie sundström cykel

Time to get Specialized.

Efter tre timmars stirrande, så blev den där högen med kläder tillslut ihopvikt och nedpackat i väskan. Gah, sicket I-landsproblem att inte orka packa. Först hade jag tänkt att bara flytta över Teneriffa-packningen ned i ryggsäcken (ja, jag har inte helt packat upp från mitt livs bästa resa... drar ut på det hela en aning).
Men nja... det är ju dessvärre lite skillnad på temperatur och väder emellan de två länderna. 
När allt vart klart igår natt hade jag dessvärre en trevlig 4x4 ståendes kvar, så det fick bli att bita jäkligt hårt i styrlindan och kriga in det där passet strax efter midnatt. Allting går, bara man ger sig fan på´tt.
Men visst, det var inga pangben som vaknade imorse när klockan ringde strax efter 5 för att ännu en gång hoppa upp på trainern och träla igenom ett par 1 minutare. Men det gick allt. Som tidigare sagt, fan den som ger sig.

Nu är iallafall allting redo och klart för en cykelweekend som jag hoppas innehåller oändligt mycket nördande om ramar, växelsystem, styrstammar, aerodynamik, och allt det där som hör till. 
Förhoppningsvis så har även mitt snabbpluggande i norska och danska gett resultat. Det känns ju faktiskt inte helt okej att ta till engelskan i sådana här lägen. Men vi får väl se, cykelnörderi är ju dock ett väldigt universalt språk. Så det kan nog gå ganska så bra ändå.

Aja, nu börjar det snart. Det här sinnessjuka äventyret som man fått den stora hedern, äran ch privilegiet att vara med på. :)
Dags att bege sig mot flyget. Time to get Specialized folks. Vi lär ju höras.

Vi flyger, åker, seglar och rullar ut. XO// Sundström. 
 
#1 - - Katja:

Kör hårt, du kommer att äga. Ta hand om dig!