Sista onsdagsrundan, kom tjejer!

Nu var det längesen jag skrev, att säga att jag varit upptagen är ett understatement. Det hela började förra veckan, eller nej det hela började helgen jag missade min metod tenta i Mars. För sen dess har jag bara tryck saker framför mig, släckt den ena branden efter den andra. Imorgon ska jag även flytta och har en sista tenta som ska in den 1:e juni, och så tävlingar båda helgerna, ska hämta en bil nästa vecka i Skåne och även funkis jobb nu till helgen. Härligt att man inte sitter och rullar tummarna i alla fall. Jag flyttar hem definitivt efter Bureloppet, ska faktiskt bli skönt för då är förhoppningsvis allt klart, hoppas jag slipper stressa i någon vecka.

 

Idag har jag varit på massage, ska fixa det sista som ska packas, ska även ha min sista tjejrunda. Ikväll bjuds det på kurvtagning, igångdrag, spurter och små GP tävlingar, med jättefint Specialized pris i potten så alla tjejer kom ikväll!

 

Hade ett kanon pass på hojen igår med Sävedalens CK. Högt tempo med Bollebygds backen som ena målet bjöd det på. Jag skulle dock valt den fart gruppen som inte bara var snabb utan snabb snabb men var kul att känna sig stark och som att diamanterna i benen snart är på ingång. Benen är inte här än, men snart kommer klippet, attacken i dom. Låt oss hoppas massagen gjorde susen och jag flyger upp på söndag. Eftersom jag inte hinner träna tills dess så får jag be till gudarna att det funkar. Vila sig i form som det heter. Tack så mycket Sävedalen för roligt pass, vi ses kanske nästa tisdag.

 

 Två glada tjejer efter ett hårt pass. 

 

Xo, rullar ut...

/Andersson

 

P.s För er som inte kommer på mitt pass idag, så idag kickar Göteborg Cycling Tour igång med Ett GP-lopp i Gunnilse. Klicka på http://www.goteborgct.com/goteborg-cycling-tour-etapp-1-molndals-ck/ för mer information.

Första start går 18:00! d.s