Utmaning: att göra så lite som möjligt!

Efter gårdagen bestämde jag och Sophie att se det som ett wake up call, vi kan inte längre tro att vi är odödliga. Vi behöver också sömn och återhämtning, så det som hände igår inte händer igen. Vi har därför utmanat varandra, vem kan göra så lite som möjligt och vem kan sova bäst. Som alla utmaning vill vi vinna. Så vem utav oss går vinnande ur duellen. Ja vi får se men jag är säker på att när det kommer till sömn kommer jag vinna för trots mina 9,5h inatt så är jag fortfarande tröttare än en Björn i vinteridet. Hoppas på 10h inatt, slå det Sophie! Min enda rörelse idag har varit en kort promenad till Vasaplatsen från linnegatan. Blir en till övre husargatan snart också. Hur går det för dig Sophie?

Vem som vinner ja det får vi se..

Xo, rullar ut..
/Andersson