Utmaningen: Slutronden.

Så kom då denna utmaning till en sammanfattning och jag vill nog få  säga att den slutade oavgjort. Sömnronden tog Emmy hem utan någon större ansträngning. Likt hur hon tar sig an Jonseredsbacken. Lätt och ledigt blev de en behaglig seger, medans jag kämpade som en tröskehäst utan att lyckats nå målet. Aja. 
Men när de kommer till aktiviteter då så vill jag säga att ronden mot all förmodan vanns utav mig. Under onsdagen så klämde ju Emmy in en fotosession-runda medans jag stod och tjötade hål i öronen på killarna i verkstaden hos Sävedalens cykel. Så det blev oavgjort. Iallafall i min värld. 
Vi får väl komma på en utslagningsrond, vem som kan dra i sig mest Ben & Jerrys på en kväll? 
 
Aja, nu ska jag springa ned och se till att jag inte bränner vid morotsmuffisen som står och gräddar i ugnen. Imorgon vankas det en Tjejrunda med en GRYM fika avslutning! Hembakat signerat undertecknat och kaffe från Specialized-maskinen.... Orkar ni inte cykla så för tusan dyk upp för en fredagsfika. 
18´00 rullar vi från Sävedalens Cykel och 19´20 så står iallafall jag med MINST 1 muffins i vardera hand. Så Haka på för attans!!

 
 
Vi Rullar ut // Sundström.