Tankar på cykeln balckcoffe

Tankar på trainern

För mig så betyder det här med att i lugn och ro få plugg väldigt mycket så idag påbörjade jag en lista på 10 mest störiga saker en person kan äta på ett bibliotek. Min lista är långt ifrån klar för känns extremt viktigt att få denna rätt. Hittills så kan jag meddela att mitt egna beroende kan hamna på listan. Sen skulle väl även chips hamna där men ingen är väl så dum?

Äpplen finns ju med på listan, dessutom kan dom skvätta ner grannens papper, trevligt? Nja jag vet inte, jag tycker det är sådär om jag ska vara ärlig. Knäckebröd måste ju också gå under samma kategori som mina riskakor.

 

Hmm ja sen har jag inte orkat tänka mer på trainern denna vecka. Jag har varit för trött. Har pressat mig själv lite mer. Känns som det började redan i söndags när jag valde att köra sufferfest passet A very dark place. Mina kvinnliga funktioner har varit helt upp och ner så knappt sovit. Sedan började jag köra tyngre på mina styrkeintervaller så idag orkade jag inte upp för att köra passet så flyttade det till ikväll och det gick nog rätt bra trots allt. Men att få köra skiten ur sig när man transkriberar intervjuer är faktiskt underbart för man är helt tom i huvudet. När man lyssnat hela dagen. Jag orkar därför inte ens komma på mer än tre saker till min lista. Det är ju tragiskt, jag som har sådan underbar fantasi annars. Eftersom mitt huvud är tomt säger jag nog hej då nu.

 

Såhär tom såg jag ut efter dagens pass och jag hunnit andas ut. 

 

 Eller ja föresten kom ju på en sak som hjälp mig med lite denna veckan, det kanon goda kaffet från balckcoffe. Så testa det. Var både gott som espresso och ”vanligt” kaffe. Men jag vet inte om det är bra för mitt beroende tror jag idag druckit fyra espresso och två eller tre vanliga koppar hmm. Herregud på sommaren när jag inte pluggar dricker jag två koppar om dagen eller kanske tre. Det ända roliga när man pluggar är ju typ när man får dricka kaffe. Sen att det är väldigt gott gör ju inte saken sämre heller.

 

 

Xo, rullar ut..

/Andersson