Berra inför säsongen 2016

1 januari 2016
I förrgår gick flyttlasset (2 fullpackade bilar) från Varberg hem till Varnhem å familjen. Sedan slutet av september har jag bott i Varberg, där jag har tränat så mycket jag bara kan o för att samtidigt kunna försörja mig har jag jobbat 50% på posten. Det har varit en väl planerad vardag för att få timmarna att gå ihop, men det har funkat bra! Nu när mitt tillfälliga boende försvinner i början av januari, blev beslutet att flytta hem till Varnhem. Jag har verkligen trivts i Varberg och älskar träningsmöjligheterna som finns, jag hoppas verkligen att jag någon gång i framtiden IGEN får köra flyttlådorna mot Varbergskyltarna!

Jag vill tacka tränings- och kameraproffset Håkan Wassberg, alla i CK Wano med ordförande Suzanne Gadd, Rooster Club Varberg, Gymmet Atletica och Postkontoret i Varberg för allt stöd!! 

 "Öppna ingen dörr förren vi är hemma!!" 

Säsongen 2016 är snart här och jag kan meddela att jag kommer tävla för Svanesunds GIF 2016! Det ska bli grymt kul å jag ser verkligen fram emot att få tävla i Svanesunds GIF kläderna igen, för säsongerna 2011-2013 var jag en del av det dåvarande satsande Damlaget Svaneunds GIF. Inför säsong 2014 var det tyvärr inte så många kvar i Damlaget och det splittrades, men nu är vi några brudar igen å det ska min kul att bli svart, röd å vit igen! :)

Jag vill tacka Sävendalen CK och mina lagkamrater Anden å Soffan för att jag fick möjligeheten att tävla med er denna lärorika säsong 2015, tack för ALLT <3

                      Sävedalens CK                                                              Svanesunds GIF 

Gott nytt år!

//Berra, dagens "Say My Name-Remix Edit" - ODESZA, Cedric Gervais