Vilodag

Jag tar mina vilodagar på största allvar. Nu sitter jag i soffan med benen på bordet och glor på tv. Annat jag ska göra idag är kanske att fika med en vän och gå en sväng med hundarna vi är vakt åt. Jag behöver verkligen denna dag för igår på passet var benen skit, efteråt gick jag och la mig och sov och kände mig så himla trött. Inget funkade och dunkandet i benen var outhärdligt. Det som känts så bra i benen hela veckan. Tror dock att en dag i vila kan nog göra att benen än en gång känns på topp.

 

Det som är tråkigt på sommaren och vilodagarna är att inga serier går så jag har inget att se på. I vanliga fall har jag massa att se ikapp på vilodagarna. Då jag också lyckats lämna två Visa kort i parkeringsautomaterna fungerar inte mitt Netflix konto heller. Ni kanske nu undrar varför jag kan göra det två gånger och ni kan nog även tycker att jag är lätt förvirrad, kan jag bara säga ja så är det. Jag har mycket tankar i huvudet som snurrar i 180 hela tiden. När jag cyklar lyssnar jag ofta på dokumentärer och sommar i p1 men ibland har jag inte lyssnat en minut. Jag kan cykla och tänka på hur jag ska träna för att bli bättre eller varje kurva i nästa tävling eller kanske vad jag ska skriva i min mastersuppsatts.

Tungt att vara hundvakt
 
Nu i veckan ska jag testa ett nytt märke för mig i sportdryck det var ett Göteborgsföretag som var på expo området under Kalmar ironman som talade så gott för deras sportdryck. Jag har en krånglig mage så blir spännande att se hur det kommer fungera och om jag känner någon skillnad. Enligt dom ska det fungera kanon för personer med just krångel mage och det ska tydligen gå fort ut i tarmen. Efter tävlingen på fredag så får jag väl lämna en rapport.

 

Xo, rullar ut..

/Andersson