Julafton är runt hörnet

Nu när jul börjar närma sig vill jag passa på att berätta hur tacksam jag är för lite olika saker som hänt under säsongen. Först att Malin valt att cykla med oss nästa år och självklar för Sophie du gjorde 2014 till en bra säsong trots mycket berg och dalbana. Sportson i Kalmar, ni har funnits där hela säsongen och nästan dygnet runt, helt ovärderligt. Sävedalens cykelklubb Thomas med flera, att ni tog emot mig mitt i säsongen med öppna armar och fortsatt vara så otroligt stöttande, ni är helt underbara, jag känner verkligen att ni vill att jag cyklar för just er. Mina föräldrar som är mina största supportrar, kanske med viss tvekan ibland, så hade jag inte cyklat utan er. Specialized nordic att få vara en del av ert ambassadörskap har varit otroligt roligt och gett mig mycket glädje även när det gått dåligt med tävlandet. Slutligen mitt största tack till personen som cyklat mest mil med mig och som jag vet vill att jag ska lyckas mer än allt annat Armin. Till 2015 hoppas jag att vi tillsammans kan ta min utvecklingen ett steg till. Jag har även fått en ny bekantskap med Tony och hans fru på Sana Evolution och hoppas det är ett steg till åt rätt håll, himla kul att ni kommer vara med på den resan.

 

Så tack tack tack tack alla ni underbara människor som funnits där och som jag hoppas finns med mig även under 2015. För 2015 satsar jag allt så nu får det bära eller brista... hoppas det bär.

 

Xo, rullar ut..

/Andersson