Grattis Sundström!!!!

Vems dag är det i dag? Om inte Sophies födelsedag! Så idag blir lilla Sophie 25år och vill även här gratta henne på dagen då man får bli tant officiellt. Tips på saker du nu kan göra öppet, låsas att du inte hör, glo på tv utan att säga ett ord på fredagskvällar, ha konstiga egenheter utan att ha några som helst förklaringar till dem, ja lite exempel på ditt nya liv som 25åring. I mitt fall var det mer att jag efter 25 erkände dem och hur det ligger till för dig väljer jag att inte kommentera.

  

En sak jag reflekterade över kommer små pojkarna i juniorerna fortsatt att fråga om du är junior nu? Fast kanske syns nu när du är närmre 30 att du inte är junior. Tänker även på alla pojkar som dreglar över dig, det kanske ser att du är en mogen dam nu så din beundrar skala kanske byts ut mot lite äldre killar än 18 åringar? Hehe..

 

För er som inte sett mitt tidigare grattis inlägg på instagram så sa jag ju att jag hoppas på mycket skräll från Sophie. Jag hoppas verkligen att vi några tävlingar iaf kör samma så vi får ha skoj ihop eller jag iaf får se någon skräll.

 

Har ni inte köp något till Sophie än och har någon krona över eller en tempohoj över så är en tempohoj ett bra present tips.  Har hört av Joycy att LP vill ha en bror av samma klass som han själv, eftersom det är LP som säger det så betyder det en LP tempohoj.

Något sådan vill hon nog ha i ett paket..  

 

Med det sagt vill jag och Joycy önska dig en riktigt bra dag! Har redan sjungit så du slipper det nu. 

Ett trefaldigt leve för Sophie, hon leve Hurra Hurra Hurra!!

 

Xo, rullar ut!

/Andersson och Joycy