Allmänt belvita, cykling celsius

Narkolepsi?

Har ni någonsin undrar om det är något allvarligt fel på er? När jag ska plugga så sitter jag och läser, jag läser och läser och helt plötsligt har jag inte läst något är på väg att somna. Kan man ha narkolepsi enbart vid studier? Jag har även detta problem när jag sitter på biblioteket, därför undvik jag ofta att plugga där. För har några gånger gått in på toaletten och blundat i några minuter. Har sett endel som sover vid deras datorer, kommer nog bli så jag får göra nu i höst. Kommer försöka plugga på linneuniversitetets bibliotek och där har jag ingen som kan kolla mina saker medan jag sover på toaletten.
 

Nu när magen inte funkar kan jag inte heller ösa på kaffe. Idag har jag därför bara druckit 2koppar mot mina vanliga 4koppar vid plugg. Sen har jag även ätit müslibars, mörk choklad, druckit te och ätit en klubba. Upptäckte nyss när jag byte kläder till myskläder att jag satt själva pinnen från klubban i strumpan. Tänk om den åkt ut från strumpan när jag var och röstade hade varit kul. Då dagens ingredienser inte hjälpte mot min sömnsjuka, så har jag idag köpt celsius (bättre för magen hoppas jag) och så handlade jag Belvita, ni vet de som de gör reklam om. Ska testa imorgon, kommer nog bli frysta hallon med. Är ju dock så att jag alltid måste tugga för att vara vaken. Denna höst kan bli tuff på många sätt inte nog med att en uppsats ska skrivas jag kanske också måste köra en hård deffning i februari. Ser ni någon kring jul som liknar mig men rullar fram så vet ni ju iaf att jag varit vaken många timmar och pluggat. Kanske har jag då också lyckats skriva en uppsats.
 

Xo, rullar ut..
/Andersson

P.s har varit hos doktorn tagit massa prover, så nu får jag bara vänta. Har jag inget farligt kommer jag ställa upp på söndag oavsett hur jag mår. Det är ändå sista för säsongen. D.s

#1 - - KassandraPalma:

celcius är riktigt gott!

Svar: Celsius är smått beroendeframkallande :D
Sundström & Andersson