Träning Göteborg damelit landsvägscykling, Träna landsvägscykling, cykel träning, sävedalens ck, team sck

Discofredag med trainerglamour

Discofredag och dagens morgon-snapchats avslöjade att Emmy befann sig på gymmet för att bygga på watten och Berra både åt & vilade sig snabbare. De sätter en hög nivå mina kära lagkamrater! Så självklart kunde inte jag vara sämre och skickade tillbaka en glad bild innan jag skulle kasta mig in i morgonens 2x20min. 

Även mina ARN-kurirer uppe i Stockholm fick sig en glad-tjej-på-trainern bild. Vad jag fick till svar var en gruppbild på gubbarna ihop med orden ”hoppas du inte ramlar av den med…” Som ni ser så är vi mycket kärleksfulla mot varandra på DHL. 
Här får ni favoriten i repris Arlanda!

Annars så kändes 20minutrarna faktiskt mycket bra. Trots att sömnen var riktigt dålig inatt. Skönt med sådana överraskningar!  

Skulle ha gjort ett distanspass efter intervallerna men eftersom hela nästa vecka spenderas uppe i Stockholm så korrigerade vi om schemat så att allting blir maximerat. 

Så det blir istället en andra trainer-pass ikväll. Two-a-days. Just the way I like it. Någonstans däremellan skall jag försöka se till att 2 veckors tvätt blir gjord också. En mycket glamourös fredagskväll med andra ord!

Vi rullar ut. //Sundström.