Allmänt specialized amira pro sl

Mr. Prospector Junior

Nu presenterar vi våra nya älsklingar på löpande band och inte ska jag vara sämre för i lördags fick jag cykla ut med min nya älskling. Vilken känsla, känns som att han inte väger något alls och det gör han ju knappt.

 

 

För er som inte vet det är jag hästtjej från start och tänker på alla mina cyklar som hästar. Innan har alla mina cyklar fått vara ston, det har passat dem. Envisa, småtjuriga men när samarbetet väl utvecklats är det ens bästa vän. Någon man litar på i det mest krävande stunder. Nu när jag var ute i lördags så kände jag att det är något annat det här. Det må vara samma serie som min amira expert men den är från 2011 och mycket hände på amiran bara 2014-2015 precis som det gjorde på tarmarc. Så känslan var helt annorlunda, sedan är ju detta en amira pro.

 

Således kändes det inte som ett sto, det var en hingst jag hade under mig. Ett explosivt monster, en cykel där allt kan hända. Oberäknelig eller oförutsägbar ja det kommer bli ledorden, för det andra i klungan så att säga =)

Ser nu fram emot att få testa detta på tävling. Det mesta sitter ju dock i föraren precis som det gör när man håller på med hästar så nu måste jag väl bara träna massa spurter så jag kan leva upp till min cykels kapacitet.

 

För er som inte förstod det så heter min nya älskling Mr. Prospector Junior. Junior för att han inte är den första vid det namnet. för er som inte vet vem Mr. Prospector är vilket ni säkert inte vet så är det en av det bästa galopphästar som funnits. Jag skulle ju nämligen egentligen blivit jockey med blev ju inte så.

 

Är väldigt glad att ha den i mina ägor och tackar verkligen Sportson Kalmar som letat bakom stock och sten för att hitta den och för att ni står bakom mig 2015. För er tjejer som bor kring Kalmar så betyder detta att jag kommer hålla i fler tjejrundor och mekkvällar det behöver bara bli lite varmare först. Behöver inte slita ut nybörjare i 2 grader. Vill ni prata med mig om detta så jobbar jag även nu på sportson så kom in och snacka lite. Finns mest där på eftermiddagar.

 

Xo, rullar ut.

/Andersson

 

#1 - - Bikeex:

När ska du låta hingsten gå sin första tävling då? :)

#2 - - Bikeex:

När ska du låta hingsten gå sin första tävling då? :)

Svar: Nu har den ju gjort det=)
Sundström, Berlin & Andersson