Läkare..

Har jag någonsin sagt att jag lätt blir uttråkad? Det känns som jag nämnt det innan, om inte, jag blir lätt uttråkad. Jag har svårt att sitta still och för er som vet hur mycket jag flyttat kanske ni kan instämma. Jag tycker det är extra jobbigt när jag borde göra något annat, som idag då jag borde plugga. Istället så sitter jag nu och väntar på läkaren.

Varför jag tycker detta är extra jobbigt är för att igår blev det inget plugg då jag letade läkare, handlade och körde dubbla pass. Kände därför att jag verkligen behövde det. Så idag skulle jag plugga med full gas, men även detta blev stört. Jag började nämligen dagen med en cykeltur med kollegan och vi hade så mycket att ta igen då vi inte setts på länge att vår tur blev även till en kaffe och ett besök på cykelcity. Fick tillslut tag på en läkare som ville träffa mig och fick en akuttid idag tyvärr så har jag suttit och väntat i 30minuter på min tid. Det verkar vara sena i sitt schema. Jag är dock väldigt tacksam att jag fick komma men är trött och vill hem och plugga. Vi får se när jag blir klar här och vad det säger. Hoppas de vill ta sig an mig och göra en ordentlig utredning. 

Nu håller jag tummar och tår att detta går bra.

Xo, rullar ut...
/andersson

P.s har ni inte besökt Bar Circi i Linné rekommenderar jag det! D.s