Läkare..

Har jag någonsin sagt att jag lätt blir uttråkad? Det känns som jag nämnt det innan, om inte, jag blir lätt uttråkad. Jag har svårt att sitta still och för er som vet hur mycket jag flyttat kanske ni kan instämma. Jag tycker det är extra jobbigt när jag borde göra något annat, som idag då jag borde ...
Racerapport tävling damcykling sverige

DNF

Nu har jag grävt upp mig själv ur min grop, eller inte. För tyvärr har mina problem inte ordnat sig än. Jag har spenderat det senaste dagarna med att försöka hitta en läkare här i Gbg jag kan gå till. Vilket inte gått, så jag fortsätter imorgon. För anledningen till min DNF i helgen var att jag ...
Allmänt cykelfoto mtb, mtb sverige, mtb tävling varberg, varbergs 2 dagars MTB, västgöta-cupen

Lite fotogalleri från Varbergs 2-dagars MTB

Ja, förutom jobbet som servicepersonal i helgen så försökte jag även ge mig på de där med att knäppa några bilder mellan allt langande och springande. Resultatet, ja varierande men några bilder blev det allt iallafall! Dag 1 och dags för start! Vissa fick nya beundrare med... Dag 2 och adrenalinet ...
Allmänt Dam elit landsväg, Womens specialized, landsvägs cykel, mtb tävling varberg, sophie sundström cykel, tjejer på landsväg, varbergs 2 dagars, womens specialized nordic

Måndag och bottenformen är nådd.

Jahopp, så var det måndag igen och så mycket nytt på västfronten är det inte. Idag fick jag dock för första gången på 3 veckor köra fullt ut på rundan imorse. HAHA den formen man är i nu alltså...tillbaka till ruta ett, HEJ! Its a long way to the top, if you wanna rock and roll. Tur att säsongen är ...
Träning mtb cykling tjejer, mtb tävling varberg, sophie sundström cykel, tjejer på mtb, varbergs 2 dagars

MTB-helg, HELA helgen till och med ;)

Ja, snart vankas det MTB-start här i Varberg och jag står redo med kameran som aldrig förr. Det är ju sjukt häftigt det här med MTB. Även om jag själv är oerhört dålig på det som klassas som MTB-körning och avskyr det likt havererande växelvajrar, så är det förbannat roligt att titta på. Hur får ...
Allmänt, Racerapport Sa Calobra, Specialized, cykling, kränkning, vadslagning

Sa Calobra Raceday

Sa Calobra hamnen. Detta blir mitt sista inlägg om Mallis jag lovar. För flera månader sen antog jag ett vad med Mårten om vem som skulle vinna upp för Sa Calobra. Jag trodde verkligen jag skulle vinna då det var en lång klättring så jag ställde upp utan att tveka jag trodde även att min ...
Allmänt Dam elit landsväg, Göteborgs Girot stadsloppet, cykling göteborg landsväg, giro di mösseberga, hck damelit, sophie sundström cykel

Tillbaka i sadeln och börjar försiktigt blicka framåt.

Ja, det här luftsystemet med tillhörande muskler, leder, luftblåsor och fan o hans moster har börjat repa upp sig. Äntligen säger jag! Speciellt när den nya lilla dyrgripen sitter som smäckat på styrstammen så är det klart att det bara spritter i kroppen att få börja träna ordentligt igen. Idag ...

Tjejrunda Onsdag den 23/4

Idag har jag haft min första tjejrunda. Vi cyklade längst Säröleden från Cykel city i strålande sol och med ett glatt humör. Så himla kul att träffa nya cykelkompisar. Vi blev fem med mig och jag hoppas verkligen att det kommer bli flera tjejer ju längre veckorna går! Idag var det lugnt pratpass ...
Träning Banträning, Dam elit landsväg, Göteborgs Girot stadsloppet, Göteborgs girot landsväg, I am Specialized, Mattias Reck, Specialized, Womens specialized, cykling göteborg landsväg, landsväg cykling göteborg tjejer, landsvägscykling, sophie sundström cykel, sävedalens ck

Tjejrunda-premiär, Reck-guide för GBG-girot och Garminfrälst!

Trots att det rullas på väldigt sakta för den här Sundströms-tjejen så händer det allt grejer ändå. Igår ledde jag min första tjejrunda för Sävedalen och idag så hakade jag på när Mattias Reck skulle hålla i ett ban-reknings-pass inför Göteborgs girot. Tjejrundan blev en oerhört trevlig tur i bästa ...

Summering av Mallorca

Nu är jag hemma från Mallorca och vaknar upp med en härlig allergichock. En vecka av underbart väder, underbar miljö och kanon trevligt folk. Jag har fått göra det jag tycker bäst om, jag har klättra. På tisdagen blev det 2062 höjdmeter, onsdag 3884höjdmeter onsdag vilodag så bara 231 meter, fredag ...