Tidig deff

Tanken var att börja deffa efter nyår men efter inatt kan man säga att jag redan har börjat. Har nämligen varit vaken hela natten för jag har fått vinterkräksjukan eller har jag ätit något konstigt oavsett så finns det inte nu något kvar i matsäcken. Det är märkligt ändå det värsta jag vet är att kräkas, men ändå när jag låg där inatt och mådde som sämst tänkte jag "aja jag kanske kommer i en snygg nyårsklänning" självironin finns kvar iaf. Det är ju positiv även om jag tänkte det mellan tårarna.

Tips säger aldrig att du är immun mot något. Både jag och mamma hade bara i dagarna diskuterat detta och sagt att jag nog är immun, men tji fick jag. Vad det nu var vet jag inte för nu liknar det mer en vanlig förkylning med värkande leder och feber.

Igår lånade jag mammas hybrid och var ute 3h och benen kändes extremt tunga och sega. Tänkte då att det nog bara var att cykeln är så tung och att jag inte varit ute på länge, men skulle ju fattat att det var något.


Så extremt surt när jag äntligen skulle få cykla. Nu ska jag snart åka hem till Göteborg och chansen är borta. Men mödan kommer väl vara värt den när jag är känd och smal som Tiffany Persson säger.

 

Xo, rullar ut.. 

/Andersson

P.S jag ber om ursäkt för alla stavfel i detta inlägg men tog mig hela dagen att skriva det då jag bara är vaken en timme i taget. D.S