Veckans VINK BMC, Mode, Taylor Phinney, cykelmode, cyklist, fashion, trendsättare

Veckans VINK

Då Sophie har veckans MITS så tyckte hon jag kunde ha veckans VINK, Velociped i Normala Kläder. Jag tyckte detta var en väldigt trevlig idé, framförallt för att jag inte tycker det är legitimt för mig att ha åsikter om män i lycra. Varför kanske ni då undrar, för det första på grund av mitt inlägg men framförallt för att jag själv ser för jävlig ut i lycra. Det kan kanske vara hjälmen som förstör för mig, men vet inte riktigt. Ingen vacker syn iaf. 

 

Kriterierna till veckans VINK, är helt subjektiva kriterier från undertecknad så det kan skilja sig då undertecknad är en aning schizofren när det kommer till dos and don’ts. Dessutom så blir det ju även så att de jag tycker är bildsköna har visst företräde då VINK bygger på hur snygg en person, enligt mig, är i normala kläder. Fast det behöver inte vara de jag tycker är hetast. Något som bör noteras är att veckans VINK bygger enbart på bilden som läggs upp, vad personen annars har på sig värderas inte.   

 

Så vem är då veckans VINK, uppgiften visade sig vara väldigt svår, för även om jag är duktig på research, om jag får säga det själv, så visade sig detta vara nästan helt omöjligt. Som första vecka så ville jag börja på topp med och ville därför ha en kille som cyklar i ett proffslag, men det flesta lägger bara upp kort på Instagram och jag kan inte ta de korten. Så vill ni vara med gör det möjligt för mig att sno era kort! Jag trodde ett tag att jag skulle få ge upp, men efter sökt med ljus och lykta efter bilder och lagt massa med tid. Så trillade jag tillslut över denna bild och veckans VINK var säkrad.

 

Motivering; För det må vara enkelt men genialt, från den fina gubbklockan till en klassisk jeansskjorta. 

Veckans VINK är Taylor Phinney… 

Bilden är tagen från https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200467445103351&set=a.1469015720063.2060071.1073670138&type=1&theater

 
Jag ska vara ärlig att jag gärna sett en svensk som den första VINK då vi måste försvara det faktum att svenskar är snyggast klädda men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig. Vet inte heller om den fina cykeln spelade in i detta valet men är nöjd.
 
 
Xo, Rullar ut... 
/Andersson
 
 
P.S Är det så att någon har ett tips till nästa vecka så får ni säga till. D.S