Dag två svanesunds 3-dagars

Då var tredje loppet kört och andra dagen avverkad. Det var en hård dag idag. Kan ju börja med att kommentera gårdagens prolog. Den gick rätt dåligt och var besviken över mitt resultat. Som var samma tid som förra året. Jag vet att jag är starkare än jag var då. Tror att min lite högre dos av träning som jag gjort den senaste tiden börjat kännas i mina ben och inte på det braiga sättet.

I dagens GP tänkte jag revansch här kommer jag. Jag var med i det höga tempot som gjorde att många tjejer blev varvade och i regnet var det tufft. Min mage har nu krånglat hela helgen och efter 17minuter kändes som jag skulle kräkas. Inte en trevlig känsla. Jag kände ändå att jag var hyffsad aktiv men att jag inte kunde ligga rätt in i spurten var surt och jag blev tillslut 7:a.

Nu har jag ju även hunnit avverka tempot och min ändå känsla efteråt är "pipp" "pip" "pip"..... Jag är inte nöjd men jag är inte heller en tempo cyklist. All kräm satte jag tydligen i dagens GP lopp. Inget resultat finns men sjukt många cyklade förbi mig och min linjehoj.

Bittert och sur ska jag nu sova.

Xo, rullar ut..,
/Andersson