Mitt i mörkerzonen

Fan, jag har då verkligen mina ut-zoningar från bloggen. Skulle vilja säga att jag ska skärpa till mig men det där kommer och går i sina perioder. Det är i och för sig inte speciellt supermycket som jag har att rapportera om heller. Träningen går upp och ned. Just nu är det en liten svacka, men det är bara att bita i det sura äpplet och acceptera läget. Det kommer sådana dalar så bara att kriga igenom dem bäst det går. 
Annars ja, det är väldigt mycket på jobbet och den stressen går väldigt bra ut över det övriga. Jag älskar ju i och för sig att vara uppe i varv till 10000 när jag är vaken men ibland kan de bli för mycket även för mig. 
Till helgen beger jag mig upp till Stockholm för lite av allt de möjliga. Jobb, träning, och sammanstrålning med nära, kära och goda vänner. Cykeln kommer jag dock inte att hoppa upp på. Men jag har en hemsk känsla att jag kommer att återvända med träningsvärken från helvetet. Hallejuah vad roligt! 
Nä, det var allt från Sundströms sida. Vi hörs när vi hörs. 
 
Over and out. Sundström.