E&S Vättern GP, damelit sophie sundström cykling, elitcyklist, sophie sundström sävedalens CK

Semestern är över, uppladdningen är påbörjad!

Ja, jag har haft lite semester här i dagarna de två. Stockholmsvistelse med morföräldrarna. Oerhört välbehövligt inför vad som komma skall.
Jag är min mormor&morfars guldhjärta så de har varit helt underbart att få se dem igen.
Dessvärre är de ju alltid så att i en elitidrottares liv så är de familjen som oftast får ta mest stryk i tidsplaneringen. Så man får allt ta vara på varje chans som finns att ses.
Nu är det dock tågresa tillbaka till Kumla och laddning inför morgondagens höjdarlopp i Motala.
Ord kan nog inte beskriva hur laddad jag är! GP-lopp, Vättern, kullersten, knixiga kurvor och så Vacchi som speaker...magi i sin renaste cykelform.
Just de där med kurvor ja...ikväll har även min andra hälft lovat mig att grilla sönder mig i kurvtagning.
Jag vet inte vem som är mest exalterad; Jag, för att jag ska få nöta in lite självförtroende eller han för att han ska än en gång få visa vilken oerhört mycket skickligare cyklist han är än mig?
 
Ja, vi får väl se hur de slutar. Nu är det dags att ta lite sömn. Hoppas de är pangpang som visar sig i benen på träningen i eftermiddag. 
 
Vi rullar ut, XO/Sundström.