Utmaning del 3.

Efter ett dygn står det tydligen 1-1. Jag sov mest första dygnet och Sophie hade lägsta aktivitets nivå. Bra kämpat Sophie. Vet redan att jag vann natt numer 2 också, natten till idag vet jag inte jag sov från 23-7 men måste erkänna att sov lite sådär. Sitter på tåget och är rätt sliten så får kanske se denna natten förlorad. Jag vaknade vid klockan 3 och hade sedan lite svårt att komma till ro. Precis som Sophie vaknar jag varje natt, men jag variera mig lite, oftast vaknar jag 3 eller 5 och somnar rätt fort om. Så på aktivitets nivå dagen Sophie vann gick jah från linneplatsen till Vasaplatsen är väl längre kanske. Igår så gick jag kanske 400m till bussen och så städade jag mitt rum. Men jag höll mig till enbart en aktivitet för sedan så satte jag mig ner och såg girot. Vilken dag det var på Girot igår, helt sjukt. Quintana såg inte ut att vara trött utav allergi längre. Känns bra att även stjärnorna blir nedsatte av det. Måste säga att det är en fröjd för ögat att se han klättra. Nu leder han, tänk om man en dag kunde klättra så oberört som han. 

Spårade ur lite där men efter girot var det träning och där vann nog Sophie med eftersom hon tog bilen dit 2mil mindre för henne. Så hmm jag har vunnit två nätter och hon två dagar borde betyda 2-2. Så om hon vann inatt står det ju 2-3, ger henne inte natten utan redovisning. Jag kan nog vinna idag för har bara gått 20m till spårvagnen tagit tåget och ska hämta en bil i Skåne, ikväll ska jag ta profilkort med cykelkläder och sen är jag klar. Tror jag kan vinna denna dagen, känns som Sophie inte kan vara så stilla.

Vi får väl se..
Undra vem som ska bestämma det.

Xo, rullar ut.
/Andersson