E&S

Utmaningen dag 2.

Ja, igår eller egentligen räknat sedan i söndags så drog då min och Emmys utmaning igång om att göra så absolut lite som möjligt. Hur är då ställningen i denna spännande utmaning? Jag tar och redovisar min aktivitetsnivå så får vi se om Emmy har ärligheten att göra det samma ;) 
 
Sömn:
Det har blivit 8h i dagarna två, dock med ett avbrott vid 05´00 då jag numera alltid vaknar som ett kanonskott. Det tar sin lilla tid att tvinga sig att somna om i 3h till men det gick efter en del tråkhetsläsning. Redan nu vet jag att Emmy har 1-0 i matchen här. Men 8h två dagar i rad för mig, ja det har nog inte skett sedan i mars. Klar förbättring!

Aktivitet:
Nu är min bil äntligen tillbaka så då har ju aktivitetsnivån kunnats minimeras åt det grövsta. Igår bestod min sammanlagda rörelse av:
80m gång till bilen
10meter till Sävedalens Cykel
10meter från Sävedalens Cykel
25meter till kontoret,
30 meter på kontoret,
25 meter från kontoret,
80 meter gång från bilen. 
Så i mina ögon berräknat har jag tagit hem rörelsematchen. 1-1. 

Utmaningen börjar att gå mot sitt slut.. hur det kommer att koras en vinnare återstår att se. Stay tuned... 
 
Vi rullar ut, XO/ Sundström.