Allmänt Cykel träning tävling, damelit sophie sundström cykling, damelit sävedalens ck, vinterträning

Dags för lite tid i huvudstaden.

Ja, Emmy förgyllde Stockholm över helgen och jag tar vid nu i veckan. Måndag-Fredag vankas det utbildningar med jobbet och jag tackar övre makter (och någon hotellarkitekt) för att de finns ett gym på hotellet som blir mitt hem de närmsta dagarna. Än gladare blir jag när vissa av mina kollegor är bodyfitness-människor och de har lovat att se till att jag kommer hem ett antal watt starkare.
Skönt att ha sådana arbetskamrater!
 
Annars har de varit en riktigt bra träningshelg med många timmar på vägen, kryddat med trainerpass och en härlig tennismatch mot farsan. 
Som sagt. Vinterträningslivet, som jag bara älskar det.
 
Det finns inget bättre efter en full-rulle-träningsdag än att glida ned i soffläge deluxe med en stor godispåse på magen, en grym rulle på tvn och benen i högläge. Det om något är livet på gräddhyllan. Eller snarare kanske efterfesten på gräddhyllan. För det är ute på vägen med den älskade racern som livet är som allra, allra, allra bäst. Även när vädergudarna gör allt för att motbevisa ens känslor för sporten. 
 
Idag står det 2x20min på schemat och förhoppningsvis hänger benen med hela vägen. Det är jobbigt att vara klen...
 
The magic set up for the winter. Barstolar fungerar fantastiskt bra som vattenlangare
Fy. Kommer ha sådan separationsångest från cyklarna när jag flyger upp till storstaden ikväll. 
Men vi ses snart igen mina älsklingar, GT& Amiralen!! På fredagkväll är jag tillbaka och då lovar jag att det blir fredagsmys till tusen. 65 minuter styrkeintervaller! 😘 
 
Men först 20:orna sedan blir de till att packa de sista innan det är dags att dra sig att dra sig ut mot Landvetter. Vi lär ju höras.
 
Over and out. /Sundström.