Gone gone my awesome flow

Jag har ett tag känt att jag varit i ett flow. Sen mina intervjuer började rulla in och min träning började gå bra. Jag har velat träna, sett att jag blivit starkare och känt att detta kommer bli bra 2015 och så pang bom stop! Gick in i väggen idag kände att mina intervjuer behöver kompletteras. Så bara att ringa upp intervjuobjekten. Men det som var dödsstöten var att jag kände en trötthet komma över mig som bara betyder en sak förkylningen är här. Ni vet när huvudet känns som en sten och huvudet bommar igen. Idag var nästan första gången jag inte frös på biblioteket, vilket borde tyda på feber. Jag som varit så rädd för förkylningar och trott jag ändå ska klara mig men nä. Nu satte dem dit mig. Är ledsen att inte vara i flowet längre. Hade ju en sådan fin runda på hojen igår med när jag fick sällskap en bit av rundan av Pia.

 

 

 

Idag så blev även allt klar med föräldrarnas hus det som krånglat så men nu skrevs papperna på. Jag köpte ändå en skumpa. Mamma har krånglat med detta så länge hon var verkligen värd de. Så himla glad för henne och pappa och mig som inte behöver oroa oss för de.

 

Nä nu ska jag bli frisk men tycker så synd om mig själv så sitter typ bara och tänker på världens största godispåse som jag ska trycka in i mig.

 

Xo, rullar ut..

/Andersson

 

p.s fick även veta att jag inte fått den praktik jag ville ha, skit dag. d.s