Laddad för Stockholm

Imorgon åker jag till Stockholm, uppgång kring 06 för att hinna gymma innan bussen går vid 09.05. På bussen kommer jag tydligen med ha sällskap av min cykelkompis Pia som också skulle upp med sina barn. Det är verkligen tur för den bussen är så tråkig. Undrar vad jag ska ha för snacks med mig på bussen.

 

Vad händer i Stockholm då, ja vad händer inte? Världens bästa Pernilla bor där, min förra sambo. Min ex maka, när vi bodde ihop så satt vi i soffan och glodde i datorn och halvt på tv:n vi sa något grymtande ibland och ibland inte. Så blir härligt att testa lite gamla rutiner där uppe som att bland annat ska jag försöka få plats på ett av mina gamla favorit spinningpass. Huvudanledningen till att jag åker är för att träffa Tony på Sana Evolution det ska bli så himla spännande har väntat och längtat sedan vi bestämde dag. Som ni vet har min mage stått i vägen för min säsong framförallt slutet så ska bli så himla intressant och få ta del av kunskapen. Kan knappt bärga mig. Berättar mer efteråt. Innan kan ni kolla in dem på sanaevolution.com.

 

Sedan så är det ju bikexpo också ska bli kul att kolla in på mässan. Hoppas de har något kul att kolla på där. Tidsplanen börjar bli tajt måste passa på att även besöka massa fik som jag saknat. Märkligt att alla städer jag besöker ligger ofta fokus på mat, betyder det något om mig?

 

 Have a nice weekend guys!!
 
Xo, rullar ut...
//Andersson