Torsdag ala Sundström.

Först och främst, ja som ni sett har nu vi 2 blivit 3 i Team SCK. VÄLKOMMEN VÄRLDENS BÄSTA BERRA :D Sjukligt glad att du har blivit en apelsin! Ojvoj vad jag längtar tills 2015… bombs away! 

Annars så bjöd denna torsdagsmorgon på en väderlek med 10 grader, 0,01-0,02mm regn och molnigt. Helt okej väder för att vara i november om jag får säga det själv. Men som de flesta vet så har vädergudarna brutal koll på mig och när jag är ute på vägen ja då SJÄLVKLART regnar det alltid. Så ja när det var en 30min kvar hem så kom de där regnet.  Bättre regngaranti än Sophie på en landsväg finns inte. 
Men det vart trots detta och en konstant motvind ett riktigt bra pass. Bäst av allt var ju självklart att jag fick ta och inviga de nya SCK-vinterkläderna. 11 växlar av 11möjliga blev betyget. 

Imorgon är det intervaller i ottan, följt utav distans igen. Som sagt. Jag älskar vinterträningen. Kom ihåg; When you are not training, someone else is and when you two meet, they will beat you.

Glad tjej både före och under distanspasset.

 

Nu ska jag ge mig i kast med ännu en Sophie-fusion-middag. Rödbetor, bacon, morötter, ris och ägg. Slå den kombon om ni kan! 

Vi rullar ut, delta, mango, tango, foxtrot, over and out. //Sundström