Belgien

Idag har inte varit min dag. Trött efter gårdagen tydligen och inte på humör alls så ställde jag idag upp mig på startlinjen. Något som ändå var väldigt konstigt då jag var hög av glädje igår då jag tyckte att det var så himla kul att tävla. Loppet igår var fartfyllt 17varv och 88km. Attacker och bra väg, det blev dock bara 16varv då trion som kommit iväg fått över 2minuter. Vilket tydligen betydde att klungan fick bryta. Det var iaf extremt bra stämning och alla var så himla snälla. Gillade verkligen det loppet då det liknade ett GP lopp. 
 
Idag var det smalare väg och mer vind. känslan i kropp var inte heller bra. Jag körde dåligt i klungan och benen var som dom var. Försökte ta ikapp en utbrytning men klippet fanns inte där. Vilket även kan summera båda tävlingarna. Inget klipp, inget klipp. Malin körde grymt och kom iväg i en utbrytning bakom två andra små grupper. Hon blev 18:e och jag blev 31 av 60pers. Anledningen till min besvikelse idag var att jag tyckte jag körde så himla dåligt i klungan och taktiskt. Hade lägre puls, både i snitt och max. 
 
Vi har iaf trevligt... 
 
Bättre rapporter kommer... Behöver bara samla mig lite. Att vara missnöjd kan nog ändå vara bra det betyder att man vill mer. 
 
 
Xo, rullar ut.. 
/Andersson
#1 - - Stina:

Snygga tjejer!!